Viktig information om coronapandemin

Aktuella upphandlingar

Bra att veta

Varje år genomför kommunen cirka 150 upphandlingar och köper in varor och tjänster för drygt 300 miljoner kronor. Du som är intresserad av att bli leverantör till kommun kan lämna anbud på våra upphandlingar. Du hittar alla pågående och planerade upphandlingar på bland annat e-Avrop, Mercell och Opic. Där kan du prenumerera på de upphandlingar som är intressanta för ditt företag. Alla anbud till kommunen lämnas elektroniskt via e-Avrop. För att kunna lämna anbud behöver du registrera dig på e-Avrop. Därefter kan du som leverantör hämta och bevaka nuvarande och kommande upphandlingar och avtal och lämna anbud elektroniskt via e-Avrop.

Kontakt

Har du frågor om kommunens upphandlingar? Kontakta upphandlingsenheten på upphandling@ornskoldsvik.se eller via kontaktcenter.

 

Kontaktcenter

Telefon: 0660-880 00, välj tonval 2

Öppettider telefon: 07:30–17:00 helgfria vardagar (15 maj–15 september 07:30–16:15)


Besök oss i stadshuset Kronan

Adress: Järnvägsgatan 6, entréplan

Öppettider besökscenter Kronan: 07:45–17:00 helgfria vardagar (15 maj–15 september 07:45–16:15)